Organizatorem konkursu jest Wójt Gminy Haczów oraz Gminny Ośrodek Kultury i Wypoczynku w Haczowie.
1.Konkurs skierowany jest do: dzieci z przedszkoli, uczniów szkół podstawowych oraz młodzieży będących mieszkańcami gminy Haczów. W wykonaniu prac dzieciom mogą pomagać rodzice, dziadkowie lub starsze rodzeństwo.
2.Warunkiem uczestnictwa jest wykonanie w terminie przestrzennej pracy – bombki bożonarodzeniowej, wykonanej z dowolnych materiałów (wyklucza się szkło) odpornych na działanie warunków atmosferycznych (prace będą stanowić dekoracje świąteczną na skwerze przed budynkiem Urzędu Gminy w Haczowie)
3.Prace należy dostarczyć w wyznaczonym terminie do nauczyciela plastyki w szkołach podstawowych, bądź do Gminnego Ośrodka Kultury w Haczowie.
4.Jeden autor może przedstawić jedną pracę plastyczną.
5.Do dostarczonych prac należy dołączyć formularz zgłoszenia (dołączony do regulaminu), w przypadku osób niepełnoletnich biorących udział w konkursie konieczna jest zgoda wyrażona przez rodziców lub prawnych opiekunów.
6.Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie internetowej gminy Haczów haczow.pl i fb gminnym
7.Dostarczenie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu.
8.Uczestnik konkursu oświadcza, że wyraża zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie prac plastycznych, opublikowanie imienia, nazwiska, miejscowości zamieszkania uczestnika w materiałach promocyjnych związanych z konkursem, w wydawnictwach oraz na stronach internetowych oraz na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora, w tym w szczególności na utrwalanie, modyfikowanie i zwielokrotnianie prac plastycznych każdą techniką, w tym m. in. drukarską, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń, co do ilości i wielkości nakładu, a także rozpowszechnianie fotografii prac poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie
walory estetyczne, kreatywność, technikę, materiały użyte do wykonania pracy, figuratywność, nowatorstwo, dekoracyjność, ogólne wrażenie artystyczne, wkład pracy, trwałość konstrukcji
Termin zgłoszeń do konkursu trwa do 15 listopada 2024 roku. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi w miesiącu grudniu.
Komisja powołana przez Wójta Gminy Haczów dokona wyboru prac, przyzna nagrody i wyróżnienia w trzech kategoriach:
1.Przedszkolaki
2.Szkoła podstawowa
3.Szkoła średnia
Autorzy nagrodzonych prac zostaną zaproszeni na uroczyste wręczenie nagród, którego dokona Wójt Gminy Haczów.
Wyniki konkursu opublikowane zostaną na łamach prasy gminnej i stronie internetowej Urzędu Gminy Haczów.
Uczestnik konkursu deklaruje, że wyraża zgodę na wszystkie postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora na potrzeby konkursu. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnego publikowania dostarczonych prac.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
Urząd Gminy Haczów
36 - 213 Haczów 573
tel. 13 43 910 02, e-mail: info@haczow.pl