Regulamin rodzinnego konkursu plastycznego
„MEGA BOMBKA BOŻONARODZENIOWA”

ilustracja

Organizator konkursu:

Organizatorem konkursu jest Wójt Gminy Haczów oraz Gminny Ośrodek Kultury i Wypoczynku w Haczowie.

Cele konkursu:

  • zachowanie tradycji tworzenia i dekorowania bombek bożonarodzeniowych;
  • rozwijanie wrażliwości estetycznej oraz uzdolnień plastycznych;
  • kształtowanie aktywnej i twórczej postawy społeczeństwa wobec sztuki oraz tradycji kulturowej związanej z obrzędami okresu Bożego Narodzenia;
  • rozwijanie zainteresowań różnymi technikami plastycznymi;
  • promowanie twórczości dziecięcej

Uczestnicy i zasady konkursu:

1.Konkurs skierowany jest do: dzieci z przedszkoli, uczniów szkół podstawowych oraz młodzieży będących mieszkańcami gminy Haczów. W wykonaniu prac dzieciom mogą pomagać rodzice, dziadkowie lub starsze rodzeństwo.
2.Warunkiem uczestnictwa jest wykonanie w terminie przestrzennej pracy – bombki bożonarodzeniowej, wykonanej z dowolnych materiałów (wyklucza się szkło) odpornych na działanie warunków atmosferycznych (prace będą stanowić dekoracje świąteczną na skwerze przed budynkiem Urzędu Gminy w Haczowie)
3.Prace należy dostarczyć w wyznaczonym terminie do nauczyciela plastyki w szkołach podstawowych, bądź do Gminnego Ośrodka Kultury w Haczowie.
4.Jeden autor może przedstawić jedną pracę plastyczną.
5.Do dostarczonych prac należy dołączyć formularz zgłoszenia (dołączony do regulaminu), w przypadku osób niepełnoletnich biorących udział w konkursie konieczna jest zgoda wyrażona przez rodziców lub prawnych opiekunów.
6.Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie internetowej gminy Haczów haczow.pl i fb gminnym
7.Dostarczenie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu.
8.Uczestnik konkursu oświadcza, że wyraża zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie prac plastycznych, opublikowanie imienia, nazwiska, miejscowości zamieszkania uczestnika w materiałach promocyjnych związanych z konkursem, w wydawnictwach oraz na stronach internetowych oraz na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora, w tym w szczególności na utrwalanie, modyfikowanie i zwielokrotnianie prac plastycznych każdą techniką, w tym m. in. drukarską, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń, co do ilości i wielkości nakładu, a także rozpowszechnianie fotografii prac poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie

Kryteria oceny obejmują:

walory estetyczne, kreatywność, technikę, materiały użyte do wykonania pracy, figuratywność, nowatorstwo, dekoracyjność, ogólne wrażenie artystyczne, wkład pracy, trwałość konstrukcji

Terminy konkursu:

Termin zgłoszeń do konkursu trwa do 15 listopada 2024 roku. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi w miesiącu grudniu.

Nagrody:

Komisja powołana przez Wójta Gminy Haczów dokona wyboru prac, przyzna nagrody i wyróżnienia w trzech kategoriach:

1.Przedszkolaki
2.Szkoła podstawowa
3.Szkoła średnia

Autorzy nagrodzonych prac zostaną zaproszeni na uroczyste wręczenie nagród, którego dokona Wójt Gminy Haczów.

Postanowienia końcowe:

Wyniki konkursu opublikowane zostaną na łamach prasy gminnej i stronie internetowej Urzędu Gminy Haczów.

Uczestnik konkursu deklaruje, że wyraża zgodę na wszystkie postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora na potrzeby konkursu. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnego publikowania dostarczonych prac.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

Informacje o konkursie można uzyskać:

Urząd Gminy Haczów
36 - 213 Haczów 573
tel. 13 43 910 02, e-mail: info@haczow.pl

Formularz zgłoszeniowy

formularz.docx
formularz.pdf