Dyrektor Samorządowego Żłobka w Haczowie

Ogłasza nabór pracowników na stanowiska:

Opiekun w wymiarze cały etat – 2 stanowiska
Sprzątaczka/młodszy opiekun – 0,75 etatu (0,25 etatu sprzątaczka, 0,5 etatu młodszy opiekun) -2 stanowiska

Miejsce wykonywania pracy: Samorządowy Żłobek w Haczowie, 36-213 Haczów 593

Zatrudnienie od: 18 sierpnia 2025 r.

Wymagania niezbędne:
Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu opiekuna w żłobku, określone w art.16 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3 (Dz. U. 2025. 798) to jest:
„ART. 16

  1. Opiekunem w żłobku lub klubie dziecięcym może być osoba:
    1) posiadająca kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
    2) która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja pro-rozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza.
  2. Opiekunem w żłobku lub klubie dziecięcym może być także osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
    1) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
    2) średnie lub średnie branżowe oraz:
    a) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub
    b) przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w ust. 1.”
  3. brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz brak zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej,
  4. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony tytułem wykonawczym lub zatwierdzony przez sąd,
  5. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  6. kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz zawieszenia i ograniczenia władzy rodzicielskiej,
  • oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  • oświadczenie o nie figurowaniu w bazie Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie, że kandydat daje rękojmię sprawowania należytej opieki nad dziećmi,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku,
  • oświadczenie o treści: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.)”,

Oświadczenia należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: ”za zgodność z oryginałem oraz data i podpis kandydata”.

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Komplet wymaganych dokumentów aplikacyjnych, w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko opiekuna (lub sprzątaczki/młodszego opiekuna) w Samorządowym Żłobku w Haczowie” należy:
przesłać na adres: Samorządowy Żłobek w Haczowie, 36-213 Haczów 593 lub
złożyć osobiście w siedzibie Żłobka, w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30 w terminie do dnia 11 lipca 2025 r – decyduje data wpływu do siedziby Żłobka.

Informacje dodatkowe:

  • kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni telefonicznie,
  • aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  • dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zakwalifikowane do dalszego postępowania, po zakończonym naborze będzie można odebrać w siedzibie Żłobka, w ciągu 2 tygodni po zakończeniu naboru.
  • o terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie.
  • dodatkowych informacji na temat konkursu udziela Dyrektor Samorządowego Żłobka w Haczowie (tel. 459 590 613).